reklama
hledat uživatel
       

Papriky na každý den: Vyzkoušejte netradičně plněné papriky, paprikovou hořčici i paprikový krém

Čerstvé papriky okupují naše zahrádky a nastává ten pravý čas, kdy je ve velkém zařazujeme do jídelníčku. Pokud nemáme vlastní zdroj, využijeme sezóny, protože jejich cena v obchodech v těchto dnech klesá. Co všechno lze z paprik připravit?

Věděli jste, že červená paprika je bohatá na vitamíny A, B, C, D a E? Její obsah vitamínu C je dokonce vyšší než v pomeranči. Dále je zdrojem mnoha důležitých minerálních látek, jako je draslík, hořčík, vápník, železo, zinek a jód. Ze všech barevných odrůd je díky tomuto bohatému spektru prospěšných látek nejhodnotnější právě sytě červená paprika. Pojďme se podívat na pár receptů, samozřejmě při přípravě pokrmů nevynecháme ani oblíbené bílé papriky. 

Maminčiny plněné papriky
(doba přípravy 45 min )

Zapečené plněné papriky
(doba přípravy 35 min )

Krém z pečených paprik
(doba přípravy 1 hod )

Papriky plněné kozím sýrem s rajčatovou salsou
(doba přípravy 45 min )

Papriky ve sladkokyselém nálevu
(doba přípravy 45 min )

Paprikový lusk plněný kuřecím masem
(doba přípravy 1 hod )

Rychlá papriková omáčka
(doba přípravy 20 min )

Papriková hořčice
(doba přípravy 1 h 15 min )

Úvodní foto: Pixabay.com



Přidat příspěvek k článku Papriky na každý den: Vyzkoušejte netradičně plněné papriky, paprikovou hořčici i paprikový krém

Kliknutím na tlačítko Přidej příspěvek berete na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů najdete ZDE.