reklama
hledat uživatel
       

Výrobci mají říct, že zboží pro Čechy je jiné. Nesouhlasím, že chceme jen nízkou cenu, říká Pivoňka



Výsledky mě překvapily, takovou rozdílnost jsme nečekali. Značka má být nositelem kvality, ale někdo musí rozhodnout, jestli má mít spotřebitel v různých zemích stejné zboží, říká Jan Pivoňka z Vysoké školy chemicko-technologické, který koordinoval testování kvality výrobků z pěti zemí. Dodává, že nejvíc ho překvapila konzerva lunchmeatu, kdy výrobce cíleně vyrábí jiný produkt pro Němce a jiný Čechy.

Zdroj: Aktuálně.cz

Přidat příspěvek k článku Výrobci mají říct, že zboží pro Čechy je jiné. Nesouhlasím, že chceme jen nízkou cenu, říká Pivoňka

Kliknutím na tlačítko Přidej příspěvek berete na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů najdete ZDE.